Συμβουλές SEO


10 Λάθη στο SEO και στην κατασκευή συνδέσμων

Author:

Stadem

| 7/10/2012



Λάθος 1 –Παραμέληση βελτιστοποίησης ιστοσελίδας
Οι περισσότεροι χρήστες κατανοούν την χρησιμότητα της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας όταν έρχεται η ώρα να αξιολογηθεί και να καταταχθεί η σελίδα τους από της μηχανές αναζήτησης (ranking). Τις περισσότερες φορές δίνεται βάρος στην εξωτερική εμφάνιση της σελίδας χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι το εσωτερικό είναι εξίσου σημαντικό.
Η συχνότητα των λέξεων κλειδιών,το εναλλακτικό κείμενο στις εικόνες,τα σωστά descriptionτης σελίδας καθώς και η καθοδήγηση των μηχανών αναζήτησης με τα robot.txt,απλά αναφέρω μερικά,είναι πολύ βασικά για τις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν πολλά δωρεάν πρόσθετα τα οποία διατίθενται που μπορούν να βοηθήσουν ώστε να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
 
Λάθος 2 –Μεγάλη ανησυχία κατά την πτώση από την κατάταξη.
Είναι μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες σε όλα τα internetmarketing forum.
Ο περισσότερος κόσμος ανησυχεί όταν βλέπει πτώση στην κατάταξη του. Τι περισσότερες φορές αυτό οφείλετε σε αυτό που ονομάζουμε ο "χορός της google". Όλες οι νέες ιστοσελίδες περνούν από ένα στάδιο που ονομάζεται «μήνας του μέλιτος»,είναι δηλαδή η περίοδος όπου ιστοσελίδες κατατάσσονται πολύ καλά στην αρχή,αλλά μετά από μερικές εβδομάδες θα τοποθετηθούν ξανά στα αποτελέσματα αναζήτησης …συνήθως σε πολύ χαμηλότερη κατάταξη,πάλι,αυτό είναι φυσικό.
Αν η ιστοσελίδα σας έχει μεγάλη ηλικία και έχει πέσει στην κατάταξη ίσως χρειαστεί να εργαστεί σκληρότερα για να πάρει την θέση της πίσω. Μπορεί να χρειαστεί να ενημερώσετε το περιεχόμενό σας πιο συχνά,ίσως χρειαστεί να δημιουργήσετεπερισσότερα backlinks ή μπορεί να χρειαστεί να επαναξιολογηθείη στρατηγική του SEO σας.  Ο Αλγόριθμος της Google αλλάζει συχνά αυτές τις μέρες γι 'αυτό είναι σημαντικό να μάθουμετι χρειάζεται,και να το κάνουμε σύμφωνα με τις οδηγείες τους. Οι ημέρες των black-hat παιχνιδιών πλησιάζουν στο τέλος του.
 
Λάθος 3 –Γράφοντας για τις μηχανές αναζήτησης.
 Είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που γίνονται στις μέρες μας.  Οι διαχειριστές σελίδων γράφουν φοβερό περιεχόμενο στην σελίδα τους περιέχοντας πολλές λέξεις κλείδα για τα bots. Είναι προτιμότερο να στοχεύετε σε μία συγκεκριμένη λέξη κλειδί στο περιεχόμενο σας. Έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν περίπου το περιεχόμενο σας.
Ο κύριος στόχος είναι να γράφουμε πρώτα για τον επισκέπτη που θα βρεθεί στην σελίδα μας. Κάποιοι λένε ότι για κάθε 100 λέξεις,θα πρέπει να έχετε μία λέξη κλειδί τουλάχιστον μία φορά.  Βεβαιωθείτε ότι όταν ο χρήστης διαβάσει το άρθρο σας να ακούγεται φυσικά και όχι σαν ρομπότ. Να θυμάστε ότι η εισαγωγή λέξεων κλειδιών σε πάρα πολύ συχνά θέση δεν δίνει μία φυσική ροή του άρθρου. Η googleυποβιβάζει σκληρά τις σελίδες με υπερ βελτιστοποίηση. Στόχος είναι να γράφουμε έχοντας τον ανθρώπινο επισκέπτη κατά νου.
 
Λάθος 5 –Επίγνωση των Nofollow και dofollow
Πολλές φορές συμβαίνει να τοποθετείται  ο σύνδεσμος μας σε σελίδες που είναι nofollow. Περιττό να πούμε ότι,οι δεσμοί αυτοί δεν είναι ακριβώς τόσο αποτελεσματικοί για την σελίδα μας. Στην πραγματικότητα για να είναι ένα backlink αποδοτικά θα πρέπει να είναι dofollow έτσι θα αποκομίσουμε το μέγιστο όφελος.

Λάθος 6 - Αναμένοντας γρήγορα αποτελέσματα
Πολλοί αρχίζοντας με μία επιχείρηση online θέλουν ένα πράμα,να βγαίνουν στην πρώτη θέση της goolge και άμεσα,σχεδόν την ίδια ημέρα αν αυτό ήταν εφικτό.
Ο λόγος γρήγορα εμφάνιση στην αρχική σελίδα και ως αποτέλεσμα αύξηση του κέρδους.
Ως συνήθως χρησιμοποιούν κάποιους SEO Expret για να αναλάβουν το όλο εγχείρημα.
Και τότε είναι που αρχίζει ο χωρός,τακτικές άπειρων backlink,εγγραφής κανατάδων άρθρων,δημιουργία εκατοντάδων εικονικων site και συμμετοχή σε ότι social media site υπάρχει στον πλανήτη ...φυσικά το όλο εγχείρημα απαιτεί κάποιο χρόνο και προϋποθέτει την καταβολή αρκετών χρημάτων.

Το αποτέλεσμα;Μακροπρόθεσμα αυτές οι τακτικές είναι εναντίον της σελίδας και της κατάταξης της.

Για μία "γερή"και σωστή ιστοσελίδα πρέπει να γίνει πρώτα αποδεκτή από το κοινό της και από το περιεχόμενο της,έτσι και με αρκετό κόπο θα καταφέρει να φτάσει τον στόχο της.
 

Λάθος 7 - Έλειψη της συνέπειας.
Αν επιθυμείτε πραγματικά να βγάλετε χρήματα από το διαδίκτυο θα πρέπει να έχετε συνέπεια,προσπαθήστε κάθε μέρα να κάνετε κάτι και να αξίζει για την ιστοσελίδα σας. Μπορεί να εργαστείτε πολύ σκληρά για να καταφέρετε να φέρετε την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα με μία λέξη κλειδί αλλά όταν το καταφέρετε θα πρέπει να είστε συνεπείς και να το διατηρήσετε διότι οι ανταγωνιστές μπορούν να καταλάβουν την θέση πολύ γρήγορα.

Ότι έχει σχέση με την επιχείρηση σας στο ίντερνετ θα πρέπει να έχει συνέπεια. Καθημερινή εργασία για να μπορέσετε να δείτε αποτελέσματα.

 
Λάθος 8 - Κατασκευή συνδέσμων προς την σελίδα μας (link building).
Για να πετύχουμε μία φυσιολογική κατασκευή συνδέσμων προς την ιστοσελίδα μας (backlinks) είναι βασικό να προέρχονται από πολλές διαφορετικές πηγές. Οι σύνδεσμοι προς το site σας από ένα blog χαμηλής ποιότητας δεν θα δείχνει φυσιολογικό στις μηχανές αναζήτησης και μπορεί να βλάψει την κατάταξη σας σε αυτές. Χρειάζεται να έχετε συνδέσμους από social media,δημοσιεύσεις σας σε forum,καταχωρήσεις σε blog,σχόλια σε blog κ.τ.λ. Έχοντας φυσικούς συνδέσμους δημιουργείτε μία σε πλεονεκτική θέση στην σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας χωρίς κινδύνους μεταβολής κατάταξης

Λάθος 9 - Σύνδεσμοι υψηλού Page Rank.
Στην καθημερινότητα βλέπω πολλές περιπτώσεις αύξησης των backlink. Είτε με προγράμματα τα οποία με το πάτημα ενός κουμπιού δίνουν στιγμιαία banklink είτε με τακτικές χρηστών που φτιάχνουν 100 δες σελίδες,domain ή ακόμα και blog για να καταφέρουν να βάλουν backlink. Κάθε φορά που θα καταχωρείτε ένα σύνδεσμο προς την σελίδα σας θα πρέπει να επιλέγετε σελίδες με υψηλό Page Rank. Η Google δίνει μεγάλη βαρύτητα στους συνδέσμους που περιέχονται σε αυτές τις σελίδας. Όλες οι άλλες τακτικές μόνο κακό προκαλούν.

Λάθος 10 - Αραιή ενημέρωση περιέχομένου ιστοσελίδας.
Στοχεύοντας τα baklinks στο περιεχόμενο της σελίδας σας,αποκτάτε υψηλότερη προβολή στην σελίδα σας. Η Google πριμοδοτεί τις ιστοσελίδες που ενημερώνουν συχνά το περιεχόμενο τους. Αρκετοί κατασκευαστές ιστοσελίδων δαπανούν καθημερινά πάρα πολύ χρόνο στο να φτιάξουν backlink,σαφώς είναι σημαντικά,αλλά θα αν έγραφαν μία δημοσίευση στον ίδιο χρόνο θα πετύχαιναν μεγαλύτερη επισκεψημότητα μακροπρόθεσμα.
 
S.DemO S.DEM εργάζεται απο το 2003 έως και σήμερα στην web-IQ Interactive Quality ως Developer και Υπεύθυνος Ανάπτυξης CMS.

Ως εισηγητής έχει συμβουλέψει πολλές εταιρείες σε θέματα προώθησης ιστοσελίδων με συστήματα SEO.

Δημοσίευση

Κατηγορία




AppsBlogΕπικοινωνίαSitemap

210.2777902    [email protected]

Κατακευή ιστοσελίδας webIQ λογότυποEETTwww.grHtml ValidatorCSS Validator